A mi kis városunk

2019.02.19

Dunaföldvár egy bájos, középkori hagyományokkal rendelkező, mind a mai napig szépen fejlődő hangulatos kisváros.

Személy szerint azért szeretem Dunaföldvárt, mert itt élek, ide is járok iskolába. A szemem előtt fejlődik, alakul és változik. Szeretem a Duna-parti sétákat, macskaköves utcáit, templomait, a várudvart és a régi épületeket. Szívesen gondolok vissza az óvodámra is. Jó érzés, hogy bárhová megyek, ismerős és barátságos emberekkel futok össze. Itt található a "híres'' Magyar László Gimnázium. De a legjobban azt szeretem: én itt vagyok otthon, és bárhová megyek mindig visszahúz a szívem.

Szeretlek Dunaföldvár!!!

Készítette: Beszédes József Általános Iskola 8.d tanulói

Varga Dorina

Csesznek Zsófi

Sörös Ramóna

Dubicz Dóra

© 2019 A 30 éves Dunaföldvár blogja. Minden jog fenntartva.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el